ПОНЯТТЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ ВІТЧИЗНЯНИМИ АРТИСТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1311.32.2016.155718Ключові слова:
бренд, брендинг, іміджмейкер, ендорсментАнотація
Стаття присвячена розгляду персонального брендингу. Мета роботи: визначити на основі зарубіжних і вітчизняних досліджень термін «персональний бренд», з’ясувати його важливість для культурологічної науки, проаналізувати відмінності використання персонального брендингу вітчизняними й зарубіжними артистами. Актуальність дослідження полягає у вивченні нових теоретичних і практичних методів використання персонального бренду у сфері культурної індустрії. Наукова новизна: розглянуто сучасні технології реалізації персонального бренду артистів в українському шоу-бізнесі. Досліджено поняття персонального брендингу, наведені практичні методи створення персонального бренду. Методологія дослідження полягає у використанні теоретичних та емпіричних методів дослідження, на базі яких доведено важливість створення персонального бренду. Основним завданням є визначення теоретичних понять персонального брендингу; виявлення функцій і завдань персонального брендингу, його ключових елементів і методів реалізації та нових методів вдосконалення персонального бренду артиста. Висновок. Доведено, що в Україні продюсери приділяють недостатню увагу створенню персонального бренду артиста. Вітчизняні артисти займаються копіюванням західних, що перешкоджає розвитку власної культури.Посилання
Kahle L.R., Riley, C. Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication. Psychology Press / L.R. Kahle, C. Riley. – London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 2004. – 408 p.
Kahle, L.R. and Riley, C. (2004). Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication. Psychology Press. London: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.
Kichaev, A.A. (2008). I am worth 1000000 dollars. Moscow: Ripol Klassik.
Kotler, F. and Keller, K.L. (2007). Marketing Management. Saint Petersburg.
Nazimko, A.E. (2007). Event marketing. Moscow: Vershyna.
Ochkovskaia, M. (2013). Personality-brands, or who needs personal branding in the 21st century. Marketingovye kommunikatsii [Marketing Communications], no 13, pp. 32–42.
Pasmann, D. (2009). All about music business. Moscow: Alpina Publisher.
Patrakhina, T.N. and Vialkova, K.S. (2015). The concept of «personal brand», the field of its application: theoretical aspects. Molodoi uchenyi [Young Scientist], no 82, pp. 294–297.
Romantsov, A.N. (2009). Event-marketing: the essence and characteristics of the organization. Moscow: Dashkov і K.
Segela, J. (2005). Nostalgia for the future. Moscow: Moscow University Publishing House.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Святослав Іванович Бережник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.