ПОНЯТТЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ ВІТЧИЗНЯНИМИ АРТИСТАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1311.32.2016.155718

Ключові слова:

бренд, брендинг, іміджмейкер, ендорсмент

Анотація

Стаття присвячена розгляду персонального брендингу. Мета роботи: визначити на основі зарубіжних і вітчизняних досліджень термін «персональний бренд», з’ясувати його важливість для культурологічної науки, проаналізувати відмінності використання персонального брендингу вітчизняними й зарубіжними артистами. Актуальність дослідження полягає у вивченні нових теоретичних і практичних методів використання персонального бренду у сфері культурної індустрії. Наукова новизна: розглянуто сучасні технології реалізації персонального бренду артистів в українському шоу-бізнесі. Досліджено поняття персонального брендингу, наведені практичні методи створення персонального бренду. Методологія дослідження полягає у використанні теоретичних та емпіричних методів дослідження, на базі яких доведено важливість створення персонального бренду. Основним завданням є визначення теоретичних понять персонального брендингу; виявлення функцій і завдань персонального брендингу, його ключових елементів і методів реалізації та нових методів вдосконалення персонального бренду артиста. Висновок. Доведено, що в Україні продюсери приділяють недостатню увагу створенню персонального бренду артиста. Вітчизняні артисти займаються копіюванням західних, що перешкоджає розвитку власної культури.

Біографія автора

Sviatoslav Berezhnyk, Київський національний університет культури і мистецтв

аспірант

Посилання

Kahle L.R., Riley, C. Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication. Psychology Press / L.R. Kahle, C. Riley. – London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 2004. – 408 p.

Kahle, L.R. and Riley, C. (2004). Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication. Psychology Press. London: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.

Kichaev, A.A. (2008). I am worth 1000000 dollars. Moscow: Ripol Klassik.

Kotler, F. and Keller, K.L. (2007). Marketing Management. Saint Petersburg.

Nazimko, A.E. (2007). Event marketing. Moscow: Vershyna.

Ochkovskaia, M. (2013). Personality-brands, or who needs personal branding in the 21st century. Marketingovye kommunikatsii [Marketing Communications], no 13, pp. 32–42.

Pasmann, D. (2009). All about music business. Moscow: Alpina Publisher.

Patrakhina, T.N. and Vialkova, K.S. (2015). The concept of «personal brand», the field of its application: theoretical aspects. Molodoi uchenyi [Young Scientist], no 82, pp. 294–297.

Romantsov, A.N. (2009). Event-marketing: the essence and characteristics of the organization. Moscow: Dashkov і K.

Segela, J. (2005). Nostalgia for the future. Moscow: Moscow University Publishing House.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-16

Як цитувати

Berezhnyk, S. (2016). ПОНЯТТЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ ВІТЧИЗНЯНИМИ АРТИСТАМИ. Питання культурології, (32), 25–43. https://doi.org/10.31866/2410-1311.32.2016.155718

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ