КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ В РОБОТІ ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕРА
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1311.36.2020.221069Ключові слова:
івент-менеджмент, менеджер, проєкт, комунікація, культураАнотація
Мета статті – дослідження ролі та значення комунікативних здібностей у професійній діяльності івент-менеджерів. Вирішення поставленої мети реалізується у завданнях, які полягають у окресленні специфіки постмодерної культури споживання, що актуалізує інтерес до івент-сфери та тенденцій розвитку соціокультурної практики сьогодення. Методологія дослідження передбачає використання аналітичного методу, який застосовується з метою виділення основних характеристик, що притаманні постмодерній культурі споживання. Задіяний метод синтезу для виокремлення ролі комунікації у функціонуванні івент-менеджменту. Прогностичний метод залучено задля окреслення перспектив розвитку сфери івент-менеджменту. Івент-менеджмент – прикладна галузь, яка має мінливий характер. Аналіз цієї сфери є актуальним, зважаючи на відсутність її ґрунтовного теоретичного опрацювання. Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні комунікативного характеру івент-сфери. Висновки. Значною мірою організація проєктів пов’язана з постійною комунікацією між різними суб’єктами – організаторами, менеджерами та замовниками культурних послуг. Їх інтеракція є перманентною та такою, що проявляється на різних етапах організації івенту. Комунікація є не лише формою взаємодії учасників проєктної діяльності, а й способом трансляції культурних цінностей. Відповідно, необхідною умовою для роботи івент- менеджера виступає наявність розвинених комунікативних якостей. Розвиток івент- менеджменту пов’язаний з швидкою адаптацією до змінюваних соціокультурних реалій. В умовах викликів, які постають перед людством, виникають нові форми взаємодії, що пов’язані з технічними засобами та поширенням онлайн-комунікації. Підкреслюється роль комунікативного начала, яке є не лише формою інтеракції, а й базисним модусом культури. Діяльність івент-менеджерів безпосередньо пов’язана з комунікацією, тому доцільним вбачається оволодіння основами ораторського мистецтва, що сприятиме успішній професійній діяльності.
Посилання
Dement’eva, A. O. (2019). Osnovnye ponyatiya event-menedzhmenta [Basic concepts of event management]. StudNet, 2(4), 41–44 [in Russian].
Ermakov, S. G., Makarenko, Yu. A., & Sokolov, N. E. (2017). Event-menedzhment: obzor i sistematizatsiya podkhodov k organizatsii meropriyatii [Event-management: Review and Systematization of Approaches of the Organization of Events]. Upravlencheskoe konsul’tirovanie, 9(105), 140–148 [in Russian].
Goldblatt, J. J. (2004). Special Events: Event Leadership for a New World (4th ed.). John Wiley & Sons [in English].
Kurilova, A. S., & Tikhaze, D. K. (2011). Yazyk obshchestva potrebleniya: kommunikativnaya funktsiya veshchi [The language of consumer society: communicative role of thing]. Vestnik Rossiiskogo universiteta druzhby narodov. Seriya: Sotsiologiya, 2, 37–43 [in Russian].
Lee, S., & Goldblatt, J. (2020). Special Events: The Brave New World for Bolder and Better Live Events. (8th ed.). Wiley [in English].
Mukhina, M. V., Katkova, O. V., Mukhina, E. S., Avdonina, D. S., & Bochkareva, Yu. V. (2019). Sovershenstvovanie tekhnologii event-marketinga [Improving the technologies of event-marketing]. Innovatsionnaya ekonomika: perspektivy razvitiya i sovershenstvovaniya, 2(36), 348–354 [in Russian].
Poplavskyi, M. M. (2017). Event-menedzhment u industrii dozvillia [Event management in the leisure industry]. Issues in Cultural Studies, 33, 186–197 [in Ukrainian].
Postol, A. A. (2010). Postmodernizm yak suchasna suspilno-politychna realnist [Postmodernism as modern socio-political reality]. Humanitarian Bulletin of Zaporozhye State Engineering Academy, 42, 69–79 [in Ukrainian].
Tormakhova, A. (2016). Spetsyfika vzaiemodii kulturnykh instytutiv ta proektiv v suchasnomu ukrainskomu prostori [The specificity of the interaction between cultural institutions and projects in the Ukrainian space]. Universytetska kafedra, 5, 7–14 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Євгенія Олегівна Короленко, Ірина Григорівна Швець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.