ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ІВЕНТ-ЗАХОДІВ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ОБРАЗУ

Автор(и)

  • Леся Іванівна Червінська Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0002-0930-898X

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1311.36.2020.221075

Ключові слова:

бренд, брендинг, захід, подія, івент, івент-захід, формування бренду, бренд івент-заходів

Анотація

Мета статті – з’ясувати особливості формування бренду івент-заходів, що надасть можливості отримати вагомі конкурентні переваги та залучити необхідний інструментарій для подальшого розвитку, що актуально для України, зважаючи на її привабливість у сфері інвестицій. Методологія дослідження базується на використанні принципів історизму, аналізу, об’єктивності та системності. Наукова новизна полягає у комплексному висвітленні особливостей утворення професійних брендів івент-заходів регіонів для формування державного іміджу у контексті співпраці стейкхолдерів. Висновки. Наголошено, що створення ефективного національного бренду надає можливість державі результативно конкурувати на міжнародному ринку та створити власний імідж на ринках експорту. Формування бренду івент-заходів – саме та технологія, за сприяння якої країна при мінімальних витратах одержує максимальний ефект в просуванні вітчизняного бренду на глобальному рівні. Доведено, що найважливішим інструментом реалізації стратегії розвитку певного регіону є бренд території на основі ідентичності, культури та репутації, а однією з найбільш ефективних технологій формування вітчизняного бренду є івент-заходи для певних територій. Вважаємо, що для формування бренду івент-заходів необхідно орієнтуватися на туризм, торгові марки експорту, зовнішню та внутрішню політику, інвестування та міграційні закони, культуру і традиції. З’ясовано, що бренди не можуть створюватися зусиллями тільки влади. Важливим є залучення громадян, адже вони сприятимуть піднесенню іміджу країни, збільшенню попиту на експортну продукцію та залученню додаткових інвесторів. Виявлено, що сучасні культурні інституції в Україні та країнах Європейського Союзу функціонують як індустрії, що, зокрема, продукують культурні продукти у вигляді івент-проєктів. Основними напрямами формування бренду івент-заходів для України можуть стати мистецтво, культурні пам’ятки, архітектурні споруди, музичні та спортивні заходи, бізнес-івенти, фестивалі та ін.

Біографія автора

Леся Іванівна Червінська, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат мистецтвознавства, доцент

Посилання

Aaker, D. A. (2002). Strategicheskoe rynochnoe upravlenie [Strategic market management]. Piter [in Russian].

Anholt, S. (2011). Beyond the Nation Brand: The Role of Image and Identity in International Relations. Exchange: Journal of Public Diplomacy, 2(1), 1. https://surface.syr.edu/ exchange/vol2/iss1/1 [in English].

Antipina, E. A. (2010). Kapitalizatsiya territorii: razgranichenie polnomochii [Capitalisation of the territory: delimitation of powers]. PR i reklama v izmenyayushchemsya mire: regional’nyi aspekt, 8, 11–14 [in Russian].

Doil’, P. (2001). Marketing, orientirovannyi na stoimost’ [Value-Based Marketing]. Piter [in Russian].

Huzevska, L. S., & Petropavlovska, S. Ye. (2019). Analiz vykorystannia niusdzhekinhu dlia formuvannia brendu na osnovi marketynhu terytorii [Analysis of the use of newsjacking to form a brand based on the marketing of territories]. Problems of Systemic Approach in the Economy, 1(2), 128–132 [in Ukrainian].

Klimanov, S. V. (2009). Brending i ego vliyanie na regional’noe razvitie [Branding and its impact on regional development]. Vestnik Kaliningradskogo yuridicheskogo instituta, 1(17), 52–57 [in Russian].

Melnychuk, L. S. (2016). Brend ta yoho rol u protsesi orhanizatsii efektyvnykh marketynhovykh komunikatsii [Brand and its role in the process of organising effective marketing communications]. Uzhorod National University Herald. International Economic Relations And World Economy, 6(2), 96–98 [in Ukrainian].

Parkhomenko, I. I. (2019). Skladovi formuvannia popytu na kulturni iventy v Ukraini (na prykladi muzeiv) [Components of the formation of demand for cultural events in Ukraine (on the example of museums)]. Kyiv National University of Culture and Arts’ Bulletin. Series: Management of Socio-Cultural Activity, 2(1), 134–154 [in Ukrainian].

Pashkevych, M. Yu. (2018). Ivent-tekhnolohii yak instrument formuvannia derzhavnoho imidzhu [Event technologies as a tool for forming the state image]. National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald, 3, 176–181 [in Ukrainian].

Poplavskyi, M. M. (2017). Event-menedzhment u industrii dozvillia [Event management in the leisure industry]. Issues in Cultural Studies, 33, 186–197 [in Ukrainian].

Tytova, V. S. (2014). Podiievyi marketynh u prosuvanni brendu krainy: ukrainskyi kontekst [Event marketing in the promotion of the country’s brand: the Ukrainian context]. Actual problems of international relations, 118(1), 60–69 [in Ukrainian].

Vartanova, O., & V., Korol, I. V. (2019). Brendynh yak suchasna marketynhova tekhnolohiia [Branding as a modern marketing technology]. Zbirnyk naukovykh prats Cherkaskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, 53, 36–42 [in Ukrainian].

Yarmak, V. Yu. (2018). Poniattia brendu ta yoho spivvidnoshennia z poniattiam torhovelnoi marky [The concept of brand and its relationship with the concept of trademark]. Problems of legality, 141, 214–222 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-28

Як цитувати

Червінська, Л. І. (2020). ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ІВЕНТ-ЗАХОДІВ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ОБРАЗУ. Питання культурології, (36), 269–279. https://doi.org/10.31866/2410-1311.36.2020.221075

Номер

Розділ

КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ТА ОСВІТНІ ПРАКТИКИ