ПІДТРИМКА ТРЕВЕЛ-БЛОГЕРІВ ПРОВІДНИМИ УКРАЇНСЬКИМИ ІНТЕРНЕТ-МАСМЕДІА

Автор(и)

  • Ілля Юрійович Афанасьєв Київський університет імені Бориса Грінченка, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2736-5021
  • Леся Миколаївна Устименко Київський національний університет культури і мистецтв, Київ, Україна, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2631-1459

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1311.38.2021.247162

Ключові слова:

тревел-блогер, інфлюенсер, масмедіа, лідер громадської думки, подорож, туристична дестинація

Анотація

Метою роботи є характериcтика підтримки тревел-блогерів провідними українськими цифровими масмедіа. Методологічна основа дослідження включає аналіз основних статистичних і наукових джерел щодо взаємодії та підтримки тревел-блогерів провідними українськими цифровими масмедіа, відповідно були використані методи дедукції та індукції, також контент-аналіз. Наукова новизна. Визначено основні рівні та платформи підтримки тревел-блогерів провідними українськими цифровими масмедіа. Обґрунтовано і представлено актуальні статистичні дані та порівняльний аналіз щодо розвитку тревел- блогінгу останнім часом. Систематизовано інформацію для подальшого виявлення основних тенденцій розвитку тревел-блогерства в Україні. Висновки. Охарактеризовано та проаналізовано основні сучасні рейтинги тревел-блогерів, взаємодію з ними провідних медійних платформ. Визначено основні персоналії вітчизняних тревел-блогерів, які можуть позиціонуватися як лідери громадських думок. Опрацьовано та систематизовано статистичні джерела в контексті діяльності провідних тревел-блогерів та їх просування провідними медійними платформами. Окреслено основні напрямки розвитку тревел-блогерства в Україні. Зібрано теоретично-практичний матеріал для визначення провідних трендів українського тревел-блогерства. Обґрунтовано, що тревел-блогінг є важливим перетином української культури та економіки (в контексті цього дослідження масмедіа та туризму).

Біографії авторів

Ілля Юрійович Афанасьєв , Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат історичних наук

Леся Миколаївна Устименко , Київський національний університет культури і мистецтв, Київ, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Bratushchak, O. (2020a, September 11). Reitynh topsaitiv Ukrainy [Rating of Top Sites of Ukraine]. Instytut masovoi informatsii. https://imi.org.ua/monitorings/rejtyng-topsajtiv-ukrayiny-i34992 [in Ukrainian].

Bratushchak, O. (2020b, November 30). Top-50. Novyi lider sered ukrainskykh saitiv [Top 50. A New Leader Among Ukrainian Sites]. Instytut masovoi informatsii. http://surl.li/apafk [in Ukrainian].

Chernetska, A. (2020, Juli 13). Vidpustka-2020: skilky koshtuie vidpochynok na mori v Ukraini [Vacation 2020: The Cost of a Seaside Vacation in Ukraine]. https://24tv.ua/vidpustka-2020-na-mori-tsina-vidpochinku-na-mori-ukrayina_n1376889 [in Ukrainian].

Fokus. (2021, May 27). Onlain-reitynh "Top-50 bloheriv Ukrainy": ostatochni rezultaty holosuvannia [Online Rating "Top 50 Bloggers of Ukraine": Final Voting Results]. http://surl.li/apafy [in Ukrainian].

Forbes. (2020, October 1). 30 samykh populyarnykh inflyuenserov Ukrainy [30 Most Popular Influencers in Ukraine]. https://forbes.ua/ru/ratings/30-naypopulyarnishikhinflyuenseriv-ukraini-02112020-409 [in Russian].

Glushchenko, N. (2020, October 12). Boty, klikbeit i Ukr.net. Kak ukrainskie media "sozdayut" milliony chitatelei [Bots, Clickbait and Ukr.net. The Way Ukrainian Media "Create" Millions of Readers]. http://surl.li/apagm [in Russian].

Iarovaia, M. (2020, August 27). Rynok Instagram-influenserov Ukrainy 2020: top-blogery, vovlechennost’ i nakrutki [Instagram Influencer Market of Ukraine 2020: Top Bloggers, Involvement and Cheating]. https://ain.ua/2020/08/27/instagram-influenseryukrainy-2020/ [in Russian].

Khozhainova, V. (2021, April 11). Netypovi napriamky y shansy na YeS. Kudy ukraintsiam poikhaty u vidpustku [Atypical Directions and Chances for the EU. Where do Ukrainians Go on Vacation]. Suspilne.media. http://surl.li/apagb [in Ukrainian].

Marketer. (2021, January 13). Shcho chytaly ukraintsi v 2020 rotsi: TOP-10 novynnykh saitiv [What did Ukrainians Read in 2020: TOP-10 News Sites]. https://marketer.ua/ua/marketing-websites-what-ukrainians-read/ [in Ukrainian].

Popadiuk, F. (2020, October 19). Pidkast "Ia ne vstyhaiu": Yak borotysia z prokrastynatsiieiu? Hosti epizodu: Masha Siebova, Alla Rozhkova [Podcast "I do Not Have Time": How to Fight Procrastination? Guests of the Episode: Masha Siebova, Alla Rozhkova]. https://www.pravda.com.ua/podcasts/5f60bf648c88f/2020/10/19/7270442/ [in Ukrainian].

Similarweb. (n.d.). Kak my izmeryaem didzhital-prostranstvo [How do We Measure Digital Space]. Retrieved November 5, 2021, from https://www.similarweb.com/corp/ru/ourdata/ [in Russian].

Spivastava, P. (2014, September 30). Influencer Marketing: How It Can Make Your Brand Tick. Business Insider India. http://surl.li/apagg [in English].

Sytnik, O. (2020, October 23). Yak staty vidomym bloherom: uspishna istoriia Marii Sebovoi [How to Become a Famous Blogger: the Success Story of Mariia Sebova]. https://life.pravda.com.ua/travel/2020/10/23/242766/ [in Ukrainian].

trendHERO. (2020, May 24). TOP – 20 Instagram blogerov Ukrainy 2021 [TOP – 20 Instagram Bloggers of Ukraine 2021]. https://trendhero.io/ru/blog/top-bloggers-ua/ [in Russian].

TSN. (2020a, April 7). V yakykh krainakh uzhe pobuvala trevel-bloherka Alisa Iliieva ta yak stvoryla svii bloh — ekskliuzyvne interv’iu [Which Countries Has Travel Blogger Alice Iliieva Already Visited and How She Created Her Blog — an Exclusive Interview]. http://surl.li/apafq [in Ukrainian].

TSN. (2020b, October 16). Trevel-bloherka Nadiia Shnaider pro svii bloh ta samoizoliatsiiu v Pivdennii Korei [Travel Blogger Nadiia Schnaider Talks About her Blog and Selfisolation in South Korea]. http://surl.li/apafv [in Ukrainian].

Ukrainska pravda. (2020, Juli 28). Ukrainska pravda rozpovidaie, yak mandruvaty krainoiu! Podiia dlia uchasnykiv klubu UP [Internet Edition Ukrainska Pravda Tells How to Travel Around the Country! Event for UP Club Members]. https://life.pravda.com.ua/travel/2020/07/28/241776/ [in Ukrainian].

Vseukrainska reklamna koalitsiia. (n.d.). Statystyka. Pidsumky roku. 2013–2020 [Statistics. Results of the Year. 2013–2020]. Retrieved November 5, 2021, from https://vrk.org.ua/ad-market/ [in Ukrainian].

Zhylenko, D. (2021). Reitynh populiarnykh saitiv za veresen 2021 [Ranking of Popular Sites for September 2021]. Kantar. https://tns-ua.com/news/reyting-populyarnih-saytiv-zaveresen-2021 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-29

Як цитувати

Афанасьєв , І. Ю., & Устименко , Л. М. (2021). ПІДТРИМКА ТРЕВЕЛ-БЛОГЕРІВ ПРОВІДНИМИ УКРАЇНСЬКИМИ ІНТЕРНЕТ-МАСМЕДІА. Питання культурології, (38), 236–247. https://doi.org/10.31866/2410-1311.38.2021.247162

Номер

Розділ

КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ТА ОСВІТНІ ПРАКТИКИ