Сучасні цифрові технології та аудіовізуальні засоби в гібридних культурно-дозвіллєвих івентах
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1311.42.2023.293773Ключові слова:
івент-індустрія, гібридні івенти, культурно-розважальні івенти, культуральні студії, цифрові технології, аудіовізуальні засобиАнотація
Мета статті — схарактеризувати потенціал сучасних digital-технологій та аудіовізуальних засобів у гібридних культурно-дозвіллєвих івентах, спираючись на найновіші тренди в галузі та інтердисциплінарні засади культуральних студій. Результати дослідження. Можна констатувати, що популярність гібридних івентів у постковідну епоху зростатиме, а їхній подальший розвиток революціонізував формати спілкування, навчання та культурного відпочинку, вплинув на зміну правил під час організації івенту та розширив можливості індустрії розваг, забезпечивши наочність, інформативність, інтерактивність і вірусний ефект. Наукова новизна дослідження полягає у спробі культурального дослідження впливу сучасних цифрових технологій та аудіовізуальних засобів на віртуалізацію та гібридизацію культурно-розважального сегмента івент-індустрії. Висновки. Встановлено, що впродовж останнього десятиліття, а особливо у 2020–2023 рр., гібридні івенти стають популярними, пропонуючи зручну та економічно ефективну альтернативу традиційним особистим зустрічам. З появою високошвидкісного інтернету та поширенням смартфонів тепер будь-хто може відвідати захід, не виходячи з дому чи офісу. Це стосується і культурно- розважальних івентів, в яких застосовуються VR- і AR-технології, стримінг та симуляція (моделювання), безконтактна реєстрація, діаграми івентів і цифрові плани залів, гейміфікація івентів, «розумний одяг», багатофункціональні застосунки, а також найпопулярніші системи відеозв’язку (Zoom, GoToMeeting, FreeConferenceCall, ClickMeeting, RingCentral). Їхнє застосування змінює «форму» івент-індустрії та «стійке поле культури», трансформуючи патерни, культурні норми та цінності, як, власне, і концепцію розваг.
Посилання
Bryk, V., & Chop, T. (2019, December 4–5). Filosofiia dozvillia v novu epokhu [Leisure philosophy in the new era]. In Filosofski vymiry tekhniky [Philosophical dimensions of technology] [Proceedings of the Conference] (pp. 34–35). Ternopilskyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet imeni Ivana Puliuia [in Ukrainian].
Ether, N. (2023, June 2). Latest event technologies: 8 trends to watch in 2023. https://socio.events/blog/latest-event-technology-trends [in English].
Flowers, A. A., & Gregson, K. (2012). Decision-Making Factors in Selecting Virtual Worlds for Events: Advocacy, Computer Efficacy, Perceived Risks, and Collaborative Benefits. Event Management, 16(4), 319–334. https://doi.org/10.3727/152599512X13539583375054 [in English].
Jones, M. (2022). 5 Essentials and Practical Digital Transformation Consideration for the Events Industry in 2022 and Beyond. Cox BLUE. https://www.coxblue.com/5-digital-transformation-considerations-for-the-events-industry/ [in English].
Kang, J., Tang, L., & Fiore, A. M. (2014). Enhancing consumer-brand relationships on restaurant Facebook fan pages: Maximizing consumer benefits and increasing active participation. International Journal of Hospitality Management, 36, 145 –155. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2013.08.015 [in English].
Kumar, S., Kartikey, D., & Singh, T. (2021). Impact of technology on various aspects of human lifeduring Covid-19 pandemic: a survey. Journal of Psychosocial Research, 16(1), 127–142 [in English].
Mahadewi. (2022). Hybrid event: utilization of digital technology in organizing events during the COVID-19 pandemic in Indonesia. Proceedings, 83(1), 53. https://www.mdpi.com/2504-3900/83/1/53#B14-proceedings-83-00053 [in English].
Miles, L., & Shipway, R. (2020). Exploring the COVID-19 pandemic as a catalyst for stimulating future research agendas for managing crisesand disaster at international sport event. Event Management, 24(4), 537–552. https://doi.org/10.3727/152599519X15506259856688 [in English].
Radionova, O., Aleksandrova, S., & Pysareva, I. (2022). COVID-19 yak trihher hibrydnykh ivent-tekhnolohii v industrii turyzmu [COVID-19 as a trigger of hybrid event technologies in the tourism industry]. Market Infrastructure, 66, 73–76. http://www.market-infr.od.ua/uk/66-2022 [in Ukrainian].
Radionova, O., Pysareva, I., & Aleksandrova, S. (2023). Digital-tekhnolohii v orhanizatsii dozvillia [Digital technologies in the organization of leisure time]. Economy and Society, 48. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-59 [in Ukrainian].
Semenchuk, K. L., & Nechyt, D. D. (2021). Upravlinnia proiektamy zghidno z trendamy event-haluzi [Project management according to trends in the event industry]. Development of Management and Entrepreneurship Methods on Transport, 1(74), 76–86. https://doi.org/10.31375/2226-1915-2021-1-76-86 [in Ukrainian].
Sherlock, J., & O’Connor, N. (2015). Research into the Impact of Technology in the Events Industry. International Hospitality and Tourism Student Journal, 7(1), 88–102 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.