EVENT-МЕНЕДЖМЕНТ У ІНДУСТРІЇ ДОЗВІЛЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1311.33.2017.141600Ключові слова:
event, event-менеджмент, event-технології, event-індустрія, індустрія дозвілля, культурно-дозвіллєва діяльністьАнотація
Мета дослідження – виявити сутність і особливості сучасних «event-технологій», їх застосування в організації дозвілля, прослідкувати взаємозв’язок поняття event із культурологічною діяльністю суспільства, проаналізувати використання event-менеджменту на практиці культурно-дозвіллєвої діяльності. Методи дослідження становить органічна сукупність базових принципів дослідження: об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, а для досягнення мети – використані наступні методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, порівняльний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна. Досліджується тріада понять event-менеджмент-культурологія, які нерозривно пов’язані з соціокультурною діяльністю суспільства та впливають на економічний розвиток держави. Висновки. Культурно-дoзвіллєва сфера має великий вплив на розвиток та становлення event-технологій. Еvent-менеджмент стає інноваційним інструментом для досягнення цілей організації на всіх етапах її функціонування. Варто також відзначити важливість використання технологій event-менеджменту в формуванні позитивного іміджу організації, корпоративної культури та підвищення її конкурентоспроможності на ринку.Посилання
Buriachok, A.A., and Dotsenko, P.P. (2017). Academic Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language, [online] Available at: <http://sum.in.ua/> [Accessed 17 January 2016].
Vasil’eva, M.G. (2009). ‘Motivation of staff in the context of innovation’. Upravlenie personalom [Personnel Management], [online] issue 1, pp. 30–35. Available at: <http://www.top-personal.ru/issue.html?2028 > [Accessed 22 February 2017].
Event-management – organization of events at the highest level, [online], Available at: <http://www.pr2b.net/index.php/articles/91-listprevent> [Accessed 14 February 2017].
Kas’yanov, Yu.V. (2008). PR campaign in the home. Sankt-Peterburg: Piter.
Kopylova, N. (2004). ‘PR campaign in the home’. Al’manakh laboratoriya reklamy, marketinga i Public Relation [Almanac Laboratory of Advertising, Marketing and Public Relation], [online] no, 5(36) Available at: <http://www.advlab.ru/articles/article340.htm> [Accessed 10 February 2017].
Manikhi, A.A. (2010). ‘Event marketing: the concept, essence and benefits of event marketing’. Rossiiskoe predprinimatel’stvo [Russian Entrepreneurship], no, 3/1, pp. 69–73.
Pashkevich, M.Yu. (2017). ‘Event technology in the field of leisure’. Kulturno-dozvillieva diialnist u suchasnomu sviti [Cultural and leisure activities in the modern world]. Kyev: Lyra-K. 8. Reznikova, S.S. (2006). The structure of the concept «event and ways of its verbal representation in the media. D.Ed. Russian State Pedagogical University named after AI Herzen.
Simanovskaya, O.M. (2006). Organization of HR events is a successful Russian practice. Moscow: Vershina.
Shumovich, A.V. (2009). Great events. Technologies and practice event-management. Izdatel’stvo: Mann, Ivanov i Ferber.
Carter, L. (2013). Event Planning. 2nd ed. Author House: Blumingtoon, Indiana.
Getz, D. (2007). Event Studies: Theory, Researc h and Policy for Planned Events. Butterworth-Heinemann.
Moss, S. and Walmsley, B. (2014). Entertainment management : towards best practice. Boston, MA: CABI.
Shone, A., and Parry B. (2004). Successful event management: a practical handbook. Cengage Learning: EMEA.
Tassiopoulos, D. ed. (2013). Event Management: A Professional and Developmental Approach . Juta Pty Ltd.
Tum J., Norton P., and J. Nevan Wright (2006). Management of Event Operations. Oxford: Elsevier/Butterworth-Heinemann.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Михайло Михайлович Поплавський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.