СОЦІОКУЛЬТУРНА ВЗАЄМОДІЯ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1311.33.2017.141604Ключові слова:
інтернет-спільнота, комунікації, соціокультурна взаємодіяАнотація
Мета статті – з’ясування особливостей соціокультурної взаємодії в інтернет-спільнотах. Методи дослідження. Вибір методів дослідження зумовлений метою статті й предметом дослідження, зокрема застосовано системний підхід для вивчення мережевих співтовариств та метод структурно-функціонального аналізу організації інтернет-спільнот. Наукова новизна полягає у виявленні змістових особливостей інтернет-спільнот як нової форми соціокультурної взаємодії, що виникає в процесі інтернет-опосередкованої комунікації. Висновки. Веб-спільнота є нетрадиційним простором віртуальної взаємодії, що володіє відмінними ознаками й особливостями. Створена виміром традиційних структур соціокультурного життя, інтернет-спільнота формує особливий простір, що істотно впливає на повсякденне життя. Комунікаційні процеси, які відбуваються в просторі мережевих спільнот, відображають специфіку і винятковість віртуальної комунікативної взаємодії.Посилання
Alekseeva, I. (2004). ‘Internet and the problem of the subject’. Vliyanie Interneta na soznanie i strukturu znaniya [Influence of the Internet on the consciousness and structure of knowledge], pp. 24–57.
Bell, D. (2004). The future post-industrial society: the experience of sociological forecasting. Moscow: Academy.
Baudrillard, J. (2006). Consumer Society: its myths and structures. Moscow: Republic: Cultural Revolution.
Bondarenko, S. (2004). Social structure of virtual network communities. D.Ed. Rostov State University.
Ivanov, D. (2002). The imperative of virtuality: modern theories of social change. St. Petersburg: Publishing house of St. Petersburg State University.
Castells, M. (1999). ‘The formation of the community of network structures’. Novaya industrial'naya volna na Zapade [The New Industrial Wave in the West], pp. 494–505.
Lumann, N. (1999). ‘Globalization of the World Community: How to Systematically Understand the Modern Society’. Sotsiologiya na poroge XXI veka [Sociology on the Threshold of the 21st Century], pp. 141–142.
Silaeva, V. (2008). ‘The Internet as a social phenomenon’. Sotsiologicheskie issledovaniya [Sociological research]. no. 11, pp. 101–107.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Юлія Василівна Трач
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.